V rámci holdingu hledáme do našeho týmu v Modleticích u Prahy vhodného kandidáta na klíčovou pozici Manažera řízení interních procesů pro oblast veletržních expozic v zahraničí. Hledáme silnou motivovanou osobnost se zkušeností s řízením obchodních a projektových týmů, s plánováním a se znalostí ERP systémů.
Náplň práce:
- metodické vedení a koordinace projektových manažerů v rámci oddělení veletržních expozic
- pravidelný dohled nad činností projektového týmu, plánováním a realizací zakázek
- optimalizace průchodu zakázky společností
- identifikace a kontrola klíčových milníků zakázek v souvislosti s předáváním zakázky uvnitř společnosti i směrem k dceřiné společnosti
- dohled nad úplností dat dílčích zakázek v interních informačních systémech
- neustálé vylepšování a systematizace obchodních procesů dílčích zakázek v rámci holdingu
- návrh změn v interních systémech (ERP/CRM), sloužících k zajištění efektivního bezproblémového průběhu zakázky
- podklady pro tvorbu interního reportingu stavu zakázek směrem k projektovým manažerům zakázek i vedení společnosti (klíčové termíny v průběhu realizace zakázky, finanční ukazatele, personální obsazení, atp.)
- pravidelná komunikace s interním IT oddělením
- supervize naplňování požadavků na tvorbu interních IT nástrojů a jejich testování
- spoluúčast při implementaci IT systémových nástrojů pro podporu obchodních aktivit expozičních zakázek
- motivace týmu projektových manažerů a školení nově vytvořených IT nástrojů a související metodiky
- spolupodílení se na tvorbě ročního obchodního plánu v oblasti expozic
- spoluúčast při rozhodování o personálním obsazení projektového týmu
- spolupodílení se na tvorbě obchodní strategie společnosti
- úzká spolupráce s jednatelem a výkonnými řediteli holdingu
- zajištění a účast na poradách vedení a projektových týmů
- pravidelný reporting směrem k vedení v rámci holdingu
- participace na rozvoji obchodních příležitostí v zahraničí
- přímý dohled nad strategickými zakázkami
A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné?
- vzdělání SŠ/VŠ v ekonomickém, případně technickém oboru
- prokazatelné manažerské dovednosti včetně zkušenosti s vedením větších týmů
- zkušenosti s interními CRM a ERP systémy podmínkou
- samostatné rozhodování a schopnost nést odpovědnost
- praxe min. 5 let na vedoucích pozicích
- NJ nebo AJ na výborné úrovni
- zkušenost z oblasti realizace veletržních expozic výhodou
- znalost procesů ve výrobních firmách výhodou
- silný technický background
- ochota cestovat v rámci Evropy
Co Vám můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí (švýcarská matka Syma Holding AG)
- možnost podílet se na vedení a budoucím směřování celé společnosti
- vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci
- zajímavou práci v přátelském kolektivu a férový přístup
- motivační finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a výsledcích
- osobní i profesní růst
- samozřejmostí je notebook i k osobnímu využití
- možnost spolupráce i na ŽL
- nástup možný ihned či dohodou
Místem výkonu práce jsou Modletice u Prahy.
Dejte nám o sobě vědět. Pošlete svůj životopis v českém jazyce společně s motivačním dopisem na e-mail: jitka.nemeckova@syma.cz.
<- zpět na kariéru