MANAŽER ŘÍZENÍ INTERNÍCH PROCESŮ – Praha

V rámci holdingu hledáme do našeho týmu v Modleticích u Prahy vhodného kandidáta na klíčovou pozici Manažera řízení interních procesů pro oblast veletržních expozic v zahraničí. Hledáme silnou motivovanou osobnost se zkušeností s řízením obchodních a projektových týmů, s plánováním a se znalostí ERP systémů.

Náplň práce:

  • metodické vedení a koordinace projektových manažerů v rámci oddělení veletržních expozic
  • pravidelný dohled nad činností projektového týmu, plánováním a realizací zakázek
  • optimalizace průchodu zakázky společností
  • identifikace a kontrola klíčových milníků zakázek v souvislosti s předáváním zakázky uvnitř společnosti i směrem k dceřiné společnosti
  • dohled nad úplností dat dílčích zakázek v interních informačních systémech
  • neustálé vylepšování a systematizace obchodních procesů dílčích zakázek v rámci holdingu
  • návrh změn v interních systémech (ERP/CRM), sloužících k zajištění efektivního bezproblémového průběhu zakázky
  • podklady pro tvorbu interního reportingu stavu zakázek směrem k projektovým manažerům zakázek i vedení společnosti (klíčové termíny v průběhu realizace zakázky, finanční ukazatele, personální obsazení, atp.)
  • pravidelná komunikace s interním IT oddělením
  • supervize naplňování požadavků na tvorbu interních IT nástrojů a jejich testování
  • spoluúčast při implementaci IT systémových nástrojů pro podporu obchodních aktivit expozičních zakázek
  • motivace týmu projektových manažerů a školení nově vytvořených IT nástrojů a související metodiky
  • spolupodílení se na tvorbě ročního obchodního plánu v oblasti expozic
  • spoluúčast při rozhodování o personálním obsazení projektového týmu
  • spolupodílení se na tvorbě obchodní strategie společnosti
  • úzká spolupráce s jednatelem a výkonnými řediteli holdingu
  • zajištění a účast na poradách vedení a projektových týmů
  • pravidelný reporting směrem k vedení v rámci holdingu
  • participace na rozvoji obchodních příležitostí v zahraničí
  • přímý dohled nad strategickými zakázkami

 A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné?

  • vzdělání SŠ/VŠ v ekonomickém, případně technickém oboru
  • prokazatelné manažerské dovednosti včetně zkušenosti s vedením větších týmů
  • zkušenosti s interními CRM a ERP systémy podmínkou
  • samostatné rozhodování a schopnost nést odpovědnost
  • praxe min. 5 let na vedoucích pozicích
  • NJ nebo AJ na výborné úrovni
  • zkušenost z oblasti realizace veletržních expozic výhodou
  • znalost procesů ve výrobních firmách výhodou
  • silný technický background
  • ochota cestovat v rámci Evropy

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí (švýcarská matka Syma Holding AG)
  • možnost podílet se na vedení a budoucím směřování celé společnosti
  • vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci
  • zajímavou práci v přátelském kolektivu a férový přístup
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a výsledcích
  • osobní i profesní růst
  • samozřejmostí je notebook i k osobnímu využití
  • možnost spolupráce i na ŽL
  • nástup možný ihned či dohodou

Místem výkonu práce jsou Modletice u Prahy.

Dejte nám o sobě vědět. Pošlete svůj životopis v českém jazyce společně s motivačním dopisem na e-mail: jitka.nemeckova@syma.cz.

<- zpět na kariéru